APSIS' presserom


Er du ute etter siste nytt? Her finner du pressemeldinger, produktoppdateringer, nyheter om tjenester og siste nytt fra selskapet. God fornøyelse!

Wästgöta Finans setter fart på "salgstrakten" med APSIS One

 

Wästgöta Finans setter fart på "salgstrakten" med APSIS One

Hundrevis av selskaper har bestemt seg for å gjøre datadrevet markedsføring enkelt med APSIS One. APSIS kan nå kunngjøre at Wästgöta Finans har bestemt seg for å gå fra statisk e-postmarkedsføring til datadrevet markedsføring ved å implementere APSIS One. Wästgöta Finans formidler privatlån, holder til i Sverige, og er en del av Jula-konsernet. 

-Vi ønsker å styrke merkevarebevisstheten hos potensielle kunder, signeringsfasen for kundeprospects og betalingsfasen for eksisterende kunder. APSIS One dekker alle elementene i "salgstrakten"

– Therese Hjälmner, salgs- og markedsføringssjef hos Wästgöta Finans

Sanoma Utbildning implementerer APSIS One for å styrke kundekommunikasjonen


 

Siden lanseringen i 2019 har bedrifter fra ulike bransjer bestemt seg for å implementere APSIS One for å forsterke sin datadrevne markedsføring. APSIS kan nå kunngjøre at Sanoma Utbildning har besluttet å flytte alle sine markedsføringsaktiviteter til APSIS One, etter først å ha brukt løsningen en periode i sitt forretningsområde innen B2B.

APSIS One tar av i Finland


APSIS har vært leverandør av digitale marketing-verktøy i Finland siden 2007, og kan nå kunngjøre at Delete Group Oy og Winestate har bestemt seg for å ta sin datadrevne markedsføring til neste nivå med APSIS One: alt-i-ett-markedsføringsplattformen for hjemmesidepersonalisering, Marketing Automation og e-postmarkedsføring.

APSIS lanserer nye innebygde integrasjoner


 

APSIS kunngjør nå offisielt lanseringen av tre integrasjoner for å støtte den videre utviklingen av APSIS One. Kundene kan nå utnytte kraften i APSIS One i kombinasjon med Sitecore CMS, Episerver CMS og Magento eCommerce.

“ Å sette opp en integrasjon mellom APSIS One og Sitecore, Magento eller Episerver kan gjøres på noen minutter. Vi ønsker å legge den kraften som ligger i dataene, i hendene på markedsførerne. En viktig del av dette er å gi dem de nødvendige verktøyene for å kunne integrere flere systemer på en enkel måte .“

–  Jonas Bertelsen, CPO hos APSIS

Sabis forbedrer kundeopplevelsen med APSIS One


Fra lanseringen av APSIS One i 2019 har APSIS gått fra å levere flere ulike markedsføringsløsninger, til én enkelt alt-i-ett markedsføringsplattform for avansert personalisering. APSIS er stolte over å kunngjøre det nyeste tilskuddet til sin stadig voksende APSIS One-kundeportefølje: mat- og serviceselskapet Sabis.


– Med APSIS One har vi muligheten til å jobbe med automatiserte kundereiser på et helt annet nivå, og vi kan integrere data fra flere plattformer. Dette vil gjøre oss i stand til å skreddersy kommunikasjonen vår etter hvor kunden befinner seg i kundereisen og effektivisere markedsføringsinnsatsen vår, forklarer Sema Schmidt, markedsføringssjef hos Sabis

Novi Real Estate velger APSIS One


Novi Real Estate velger APSIS One til å utvikle og automatisere sin kommunikasjon

Med lanseringen av APSIS One har APSIS gått fra å levere flere ulike markedsføringsløsninger til én enkel alt-i-ett markedsføringsplattform. APSIS har gleden av å kunngjøre det siste tillegget til sin stadig voksende kundeportefølje: Det svenske eiendomsforvaltningsselskapet Novi Real Estate.

«Vi mener at APSIS One gir oss stort potensiale når det gjelder å forenkle våre interne prosesser for ekstern kommunikasjon med leietakerne våre. Siden prosessen for å produsere kommunikasjonsmateriale er smidigere og mer effektiv enn løsningen vi hadde før, kan vi legge til nye kommunikasjonsmuligheter.»

– Alexander Johansson, Leasing and Marketing Manager, Novi

APSIS One utvider sitt fotavtrykk i Europa


Markedsføringsplattformen for avansert personalisering har fått to nye brukere: De tsjekkiske selskapene Husky CZ og Skrivanek.

Å tilby god markedsføring kjenner ingen grenser. Derfor har APSIS gleden av å kunngjøre to tsjekkiske tillegg til sin alt-i-ett markedsføringsplattform, APSIS One. De to kundene varierer fra detaljhandel til forskjellige typer konsulent- og utdanningstjenester – noe som viser de mange bruksområdene til APSIS One.

APSIS og Newport forsterker samarbeidet


APSIS og Newport forsterker samarbeidet for å skape mer personaliserte kundereiser

APSIS har levert markedsføringsløsninger til Newports kundekommunikasjon de siste fire årene. Forhandleren med base i Sverige har bestemt seg for å ta det neste steget innen datadrevet markedsføring med APSIS One. Målet er å skape automatiserte og personlige kundereiser for å heve kvaliteten kundeopplevelsen.

APSIS ønsker flere nye kunder velkommen til deres alt-i-ett markedsføringsplattform


APSIS – en av de ledende leverandørene av markedsføringsløsninger i Norden  – ønsker flere nye kunder velkommen til deres alt-i-ett markedsføringsplattform APSIS One. Blant de nye kundene finner vi Fjordkraft, Parks and Resorts, LensWay, Tillberg Design of Sweden, Svedea, Friluftsfrämjandet og Pharma Relations.

APSIS ekspanderer til Benelux


2020

APSIS – Nord-Europas ledende datadrevne plattform for digital markedsføring – ekspanderer til Nederland i begynnelsen av 2020. De ansvarlige for åpningen av APSIS i Nederland er Ben van der Laan og Ton Fernandes, som til sammen har mer enn 30 års erfaring innen datadrevet markedsføring.

Arkivbilder for e-postmarkedsføring


2019

Det visuelle uttrykket har blitt en kritisk suksessfaktor i e-postmarkedsføring. Det er slutt på den tiden da markedsførere kunne basere seg på teksten for å bli hørt. E-post har blitt et visuelt medium, og gjennomslaget for e-postkampanjene deres avhenger av evnen til å uttrykke varemerkets visuelle identitet.

APSIS One har nettopp fått et integrert bildebibliotek som gir deg gratis og ubegrenset tilgang til mer enn 10 millioner fotografier, ikoner og illustrasjoner.

APSIS utnevner Emma Dyga til ny administrerende direktør


2018

Emma Dyga er utnevnt til ny administrerende direktør i APSIS. Hun kommer fra en stilling som Director of Operations hos ComHem, og tiltrer sin nye jobb i november 2017.

APSIS og Innometrics slår seg sammen for å lansere ”APSIS Open Marketing Hub”


2016

Det digitale markedsføringsselskapet APSIS setter en ny standard med ”APSIS Open Marketing Hub”, som gjør kunder i stand til å kunne integrere markedsføring – på egne premisser.

I dag blir ProspectEye til APSIS Lead


Fra 10. mars blir vårt varemerke ProspectEye endret til APSIS Lead. APSIS Lead gir smarte muligheter til å tiltrekke seg, vedlikeholde og levere kvalitetsleads til salgsorganisasjonene i B2B-selskaper. Vi overtok ProspectEye i slutten av 2013 for å utvide vårt tilbud innen de hurtigvoksende segmentene Lead Management...
 

Les mer

APSIS og ProspectEye kunngjør sammenslåing


APSIS Group AB (APSIS), markedsleder innen løsninger for e-postmarkedsføring i Norden, har undertegnet en avtale om å overta og slå seg sammen med Prospecteye AB (ProspectEye), markedsleder innen Lead Management, i den hensikt å styrke sin posisjon som …

 

Les mer