Tilpass hvert sted på kundereisen


Marketing Automation

Er du lei manuelt arbeid? Med vårt verktøy for marketing automation kan du jobbe mer effektivt. Skap relevant innhold som veileder dine kunder til neste steg med detaljerte og oppdaterte data om hver kunde.

Skreddersydd, automatisk markedsføring


act on behaviour icon

Bruk kundenes atferd


Fang kundenes oppmerksomhet gjennom personlig tilpasset innhold. Skreddersy budskapet ved hjelp av data om kundenes atferd.

do more with less icon

Jobb smartere og mer effektivt


Å analysere kundenes interaksjoner krever tid og ressurser. Gjør det enklere å forstå kundene og tilpasse budskapet med vårt verktøy for marketing automation.

precision targeting icon

Større presisjon


Få en dypere forståelse for dine kunder og lever et mer presist budskap ved å koble marketing automation til dine kundeprofiler i APSIS One Audience.

marketing automation flow example

Tilpass løpet til dine kunders behov og atferd


Den digitale kundereisen kan fort ende i en blindvei. Så når dine kunder nærmer seg kjøpet, må budskapet henge med i svingene. APSIS Marketing Automation gir prosessen en dynamisk flyt som skaper engasjerende og lønnsomme kunderelasjoner.

Nøkkelfunksjoner og spesifikasjoner


  • Utløs nye hendelser
  • Send personlig innhold
  • Skreddersy opplevelsen
predefined actions in marketing automation

Utløs nye hendelser


Start en nytt løp basert på data i dine kundeprofiler

  • new action icon
    Hendelser og interaksjoner
    Sett i gang løpet med blant annet gjennomførte kjøp, utfylte skjemaer, interaksjoner med e-post og kundeprofiloppdateringer.
  • dates icon
    Spesifikke datoer
    Bruk informasjon om blant annet kundenes fødselsdager, antall dager siden siste kjøp og siste aktiviteter.
  • profile attributes icon
    Profilens egenskaper
    Legg automatisk inn profiler i det nye løpet basert på kundens handlinger og egenskaper.
  • segments icon
    Segmenter løpet
    Fjern eller legg til profiler i et nytt løp alt ettersom profilen bytter segment.
personalised content in an email

Send personlig innhold


Tilpass innholdet og skap en personlig opplevelse for hvert steg i kundereisen.

  • automated emails icon
    Automatisert e-post
    Send godt timede e-poster som passer profilens interesser og atferd.
  • automated sms icon
    Automatisert SMS-markedsføring
    Gjør kundeopplevelsen enda bedre ved å inkludere SMS i kampanjene dine.
  • add webhook icon
    Legg til webhook
    Overfør data fra eksterne kilder for å sette en ekstra spiss på kundereisen.
  • share profiles icon
    Del information
    Send automatiserte e-poster til relevante personer i organisasjonen din.
tailored marketing automation experience

Skreddersy opplevelsen


Legg til vilkår for å gjøre kundeopplevelsen enda bedre og arbeidsløpet mer effektiv.

 

 

  • timer icon
    Perfekt timing
    Server budskapet til rett tid med alarmer og timere.
  • split testing icon
    Split-testing
    La tilfeldighetene avgjøre hvilket løp som gir best resultat hos målgruppen din.
  • flows icon
    Koble sammen løp
    Koble sammen to automatiserte løp til ett.
  • customise the journey icon
    Tilpass reisen
    Send kundene inn i ulike løp basert på deres atferd og demografiske data.

Nysgjerrig på marketing automation?


Spiss kompetansen din


Utforsk kunnskapsbanken vår for marketing automation. Våre guider og guider gir deg smarte strategier, praktiske tips og inspirerende eksempler fra ledende eksperter innen digital markedsføring.

Marketing automation for B2B

Marketing Automation for B2C