Din løsning for håndtering av arrangementer


Nå har det blitt enklere å pleie deltakerne. Send ut automatiske invitasjoner og påminnelser, følg med på hva gjestene svarer og ønsk dem velkommen selv – alt med vårt brukervennlige verktøy APSIS Pro Event. 

apsis pro event tool

Hold styr på alt fra A–Å


Har du noen gang lurt på hvordan de som planlegger arrangementer, holder styr på alle detaljer i hodet? APSIS Pro Event holder styr på all informasjon og samler den i én plattform. Alt fra invitasjoner til automatiske påminnelser og sene avlysninger. Slik får du en samlet oversikt over all administrasjonen uten å måtte bekymre deg for at informasjon blir oversett. Spar ressurser og gjør administrasjonen enklere – alt på samme tid.

Garanter kundetilfredshet


Den unike, integrerte innsjekkingsfunksjonen i APSIS Pro Event gjør at alt du trenger for å garantere gjestene en problemfri ankomst, er en enhet etter eget valg. Den kontinuerlig oppdaterte deltakerlisten gjør at alt går smidig i bakgrunnen og gir deg muligheten til å vise gjestene det du egentlig ønsker. Gjør innsjekkingen strømlinjeformet med vår plattform og slipp alt stress: Selv om du overlater innsjekkingen til andre, vil alt gå like problemfritt.

Hva får du med APSIS Pro Event?

Forms tab
  • En steg-for-steg veiledningsguide for oppretting av en god event-flyt
  • Oversikt og kontroll over én eller flere samlinger innen samme event
  • Profesjonelle invitasjoner, registre- ringsskjemaer og personlige bekreftelser
  • Automatiserte, personlige påminnelser for forskjellige typer deltakere
  • Automatisk organisering av avslag og avbestillinger
  • Lettanvendelig ventelistefunksjon
  • Deltakere har mulighet til å registrere gjesterMulighet til å sette starttid og frist for registreringer
  • «Lagre i din kalender»-funksjon (generert automatisk)
  • Interaktivt kart for event-adressen (generert automatisk)

 

workshops icon
  • En omfattende deltakerliste i sanntid
  • Automatisk overvåking av deltakerliste med varslinger
  • Søk, filtrer og opprett nye lister basert på deltakerlister
  • En enkel nettbasert innsjekkingsprosess for alle enheter
  • Sanntidsrapportering for hver sending
  • Tidslinje for tydeligere oversikt (med rapporter tilgjengelig under)
  • Forhåndsvisning for skjemaer og sendinger integrert i redigereren
  • Mulighet for integrasjon av kunderelasjonshåndtering (CRM)
  • Høy skalerbarhet (fra store til små event)
  • Mulighet for kommunikasjon gjennom flere kanaler (e-post, sosiale medier, SMS)