Nordic Retail:


Skape engasjement fra første interaksjon til gjentatt kjøp

Forlatte handlekurver og høy "bounce rate" er noen av utfordringene dagens forhandlere støter på. Hvis du vil at virksomheten skal vokse på sikt, må du engasjere kundene fra første interaksjon til gjennomført kjøp – og videre.

Men hvordan kan du utnytte engasjementet etter det første kjøpet? Og hvorfor er det så viktig med personalisering? Vi gir deg svarene på våre kommende frokostseminarer!

Seminaret vil gi deg:

  • En tankevekker når det gjelder dagens kundeatferd
  • Et innblikk i hvordan det står til med netthandelen i dag
  • En dypere forståelse av hele kundereisen
  • Verktøy for å være relevant – til enhver tid
  • Praktisk kunnskap om hvordan du får kundene til å komme tilbake

Oslo


Sted: I APSIS lokaler, Schweigaards gate 16, Oslo
Tidspunkt: 08.30 – 10.45
Dato: 11. mars 2020

Agenda
08.30 – 09.00: Frokost og registrering
09.00 – 09.30: Nordic Retail: Skape engasjement fra første interaksjon til gjentatt kjøp
09.30 – 10.00: Partner-/kundepresentasjon
10.00 – 10.15: Spørsmål og svar
10.15 – 10.45: Demo: APSIS One

Siste registreringsdag: 10. mars 2020

"På APSIS seminarer får man ny inspirasjon til å forbedre sin markedsføring. Vi presenterer trender og forbedringer i systemet og man går alltid derifra med nye idéer."

 

 

Sara Kessens, markedskoordinator

Sara Kessens Quote

APSIS seminarer


Ta en titt på bildene fra våre tidligere seminarer, eller abonner på vårt nyhetsbrev APSIS More for å få de siste nyhetene om våre seminarer og arrangementer!

APSIS seminarer


Øk din kompetanse ved å delta på et av våre populære seminarer, lytt til våre eksperter og mingle med andre likesinnende. Datoer og påmeldingskjemaer for vårt neste seminar 2020 vil snart bli oppdatert her!