Omnikanal: Viktigheten av en enhetlig opplevelse


Frokostseminar: 21/11

Teknologi har blitt en naturlig og integrert del av vårt daglige liv, og våre kunder hopper mellom kanaler som aldri før. For å imøtekomme dine kunders krav må du alltid sette dem i første rekke og tilby sømløse kundeopplevelser – uansett hvor og hvordan dine kunder samhandler med deg.

Men for å lykkes må du implementere en omnikanalstrategi.

Derfor vil vi gi deg muligheten til å delta på et av våre kommende frokostseminarer der vi fordyper oss i konseptet omnikanalmarkedsføring, og hvordan dette gjør det mulig å skape konsistens mellom dine kanaler.

Oslo


21 november, APSIS Office

08:30-09:00: Frokost og registrering
09:00-09:45: Omnikanal: Viktigheten av en enhetlig opplevelse
09:45-10:00: Q&A

Seminaret vil gi deg:

  • Et nytt perspektiv på dagens forbrukeratferd – hvordan kunder skifter mellom kanaler
  • En dypere forståelse for skillet mellom multikanal og omnikanal
  • Innsikt om hvordan omnikanalmarkedsføring kan gi bedre resultater

"På APSIS seminarer får man ny inspirasjon til å forbedre sin markedsføring. Vi presenterer trender og forbedringer i systemet og man går alltid derifra med nye idéer."

 

 

Sara Kessens, markedskoordinator

Sara Kessens Quote