Omnichannel: Viktigheten av sammenheng mellom kanaler


For å skille deg ut i mengden og tilby dine kunder sømløse opplevelser – uansett kanal – trenger du en omnikanalstrategi.

Vi har laget denne håndboken for å forklare hva en omnikanal er, vise hvilken verdi en slik strategi har, samt hvilke skritt du må ta for å komme i mål.

Omnichannel whitepaper

Denne håndboken inneholder:

  • Tre hovedtrekk ved en omnikanalopplevelse
  • En forklaring på hvorfor et holistisk syn på kundene er et must 
  • 5 viktige skritt mot å skape en omnikanalstrategi
  • Praktiske tips for å sikre en sømløs implementering 
  • De forretningsmessige fordelene med en vellykket omnikanalstrategi

Omnikanalmarkedsføring og det kundesentriske landskapet

Hvor mange digitale enheter har du rundt deg akkurat nå? Leser du denne håndboken på mobilen, på nettbrettet eller på dataen? Grunnen til at vi spør, er for å få deg til å tenke over teknologiens betydning for vårt daglige liv. 

Antallet enheter og kanaler som til enhver tid er innenfor rekkevidde, har ført til at forbrukere bytter mellom kanaler i større grad enn tidligere. Dermed flettes online- og offline-opplevelser sammen til i én felles opplevelse. 

Samtidig som at dine kunder veksler mellom ulike digitale kanaler fra et sekund til et annet, blir de også mer kravstore. Det holder ikke lenger å skape en fantastisk opplevelse på mobil eller et sømløst besøk på nettsiden. Nå handler det om å skape en omnikanalopplevelse. 

Men hvordan kommer du i gang med arbeidet? Vi har laget denne håndboken for å gi deg svaret!