I dag blir ProspectEye til APSIS Lead

Fra 10. mars blir vårt varemerke ProspectEye endret til APSIS Lead. APSIS Lead gir smarte muligheter til å tiltrekke seg, vedlikeholde og levere kvalitetsleads til salgsorganisasjonene i B2B-selskaper.

Vi overtok ProspectEye i slutten av 2013 for å utvide vårt tilbud innen de hurtigvoksende segmentene Lead Management, Lead Nurturing og automatisert markedsføring», forteller administrerende direktør Kim Mortensen i APSIS.

Det har vært mange forberedelser og interne omorganiseringer i løpet av det siste året. Nå lanserer vi et nytt produktutvalg der APSIS Lead inngår som en mer naturlig del av tilbudet. Hensikten er å gjøre det enklere for kundene å finne relevante produkter på bakgrunn av sine spesifikke behov.

All kommunikasjon fra APSIS Lead, tidligere ProspectEye, vil fra nå av komme gjennom APSIS' kanaler og varemerker.

Har du spørsmål til hvordan dette vil påvirke deg som kunde, kan du kontakte din kundeutvikler eller sende en e-post til hello@apsis.com.

 

 

© APSIS International AB. Med enerett.