Mattias Wards Data-Driven Marketing


Nå finnes Mattias Wards etterlengtede bok Data-Driven Marketing - in a Multi-Channel, Mutli-Device World tilgjengelig i netthandelen.

Smug-les et kapittel!

Få en forsmak av boken Data-Driven-Marketing! I dette kapittelet forklarer Mattias Ward hvordan du tilpasser deg en verden der kunden krever en førsteklasses opplevelse, uavhengig av kanal og plattform. Hans hovedbudskap er like kort som det er tydelig: ”Tilpass deg eller forsvinn!”

Ny bok om datadrevet markedsføring!

Data-Driven Marketing inneholder alt du trenger å vite for å gjøre markedsføringen smartere, på flere digitale kanaler og plattformer. Boken er skrevet for markedsførere som har blikket rettet mot fremtiden, for markedssjefer som planlegger nye måter å vokse på, og for den som vil ha fingeren på pulsen i den digitale verden. Den gir deg de verktøyene og kunnskapen du trenger for å bli en fremgangsrik markedsfører, og den dekker emner som: 

  • Betydningen av en konsekvent kundeopplevelse
  • Fordelene med å slå sammen datakilder
  • Betydningen av å slå sammen offline og online
  • De juridiske aspektene ved databehandling
  • Praktiske tips om profilering av kunder
  • Eksempel og erfaringer fra reelle case

Finn din forhandler

Data-Driven Marketing finnes tilgjengelig bl.a. på Adlibris.

 

Om Mattias Ward

Mattias Ward har mange års erfaring innen den datadrevne økonomien. Etter å ha grunnlagt den fremgangsrike bedriften Innometrics (som senere ble kjøpt opp av APSIS), er Mattias nå  ambassadør for APSIS Profile Cloud. Mattias sprer kunnskap og erfaringer om teknikken bak datadrevet markedsføring rundt om i Skandinavia. Han bor i Stockholm med sin kone og fire døtre.