Forlatte handlekurver – Tilbake til det grunnleggende

Av APSIS

2016-02-14

Global e-handel øker sterkt, noe som innebærer at det er på tide at markedsførere lærer seg hva forlatte handlekurver dreier seg om, hva de er, og viktigere – hvordan man kan redde dem.

What you need to know about abandoned shopping carts in e-commerce

I dag har informasjonsoverflod blitt standarden innen forretningsverdenen. Det finnes alltid en ny  trend å følge – trikset er å bestemme hvilke trender det er verdt å investere tid i.

Dette gjelder også for den digitale markedsføringsverdenen. Trenden med forlatte handlekurver er noe som markedsførere avskriver som lite viktig, selv om dette koster mer og mer i form av tapte inntekter hvert år. Dette er grunnen til at vi lagde vår ”Forlatte handlekurver – Back to basic”-presentasjon nedenfor. Vi ønsker å vise at forlatte handlekurver ikke bare er verdt å fokusere på, men at smarte e-postmarkedsførere enkelt kan få dem tilbake! Klikk gjennom våre Slideshare-presentasjon nedenfor for å se hva vi mener.

Forlatte handlekurver Back to Basics from APSIS

Ser du? Ikke så veldig komplisert. Og vi har til og med mer informasjon om forlatte handlekurver, dersom du er klar for å grave dypere innenfor dette segmentet av e-handelen. Ta gjerne en titt på våre APSIS Ecom og Forlatt Handlekurv-sider for ytterligere detaljer!