Derfor bør du konvertere kundene dine til abonnenter

2017-11-08
E-post er et effektivt og populært digitalt verktøy som ofte blir brukt av markedsførere. Rett anvendt er det et kraftig verktøy for å generere leads, bygge kunderelasjoner og styrke merkevaren din. Men for å få mest mulig ut av det, er det viktig at til og med dine eksisterende kunder registrerer seg. Vi skal nå fortelle deg hvorfor og hvordan du bør konvertere kundene dine til abonnenter.

E-post er en effektiv kanal for å forsterke relasjoner og bygge opp lojalitet hos eksisterende kunder. Faktum er at e-postmarkedsføring er den kilden som genererer mest lønnsomhet, med cirka 23% av det totale salget. Ifølge den siste undersøkelsen om Svenskers bruk av internett svarer 97% prosent av alle deltakere at de bruker e-post en gang i blant og hele 69% svarer at de bruker e-post daglig.
For å styrke kundeforholdet og lojaliteten

Vil du vite mer om hvordan smart innhold kan bidra til å styrke kundelojalitet og redusere kundefrafall? Les her!
For å oppnå relevans og tillit på alle områder
Fordi det garanterer interesse og genererer verdifull innsikt

Det å konvertere kunder til abonnenter kan høres ut som en liten detalj, men i virkeligheten er det en stor detalj som kan bidra til å gjøre en betydelig forskjell for din kundelojalitet og samtidig redusere kundebortfallet.
Vil du vite mer om hvordan e-post kan forbedre kundebearbeidingen din og styrke kunderelasjoner? Les vår fullspekkede guide!
