Bekjemp blodsugerne i markedsføringen din!

Av APSIS

2017-10-19

Halloween nærmer seg med knirkende men stadige skritt – tiden da udyr av alle slag vekkes til live og heksene flyr til Blokksberg for å koke gryten full av stakkars markedsførere. Men hvis du skal overleve natten med både livet ditt og fortjenesten i behold, så er det viktig at du holder øye med disse illevarslende åndene som hjemsøker markedsføringens overnaturlige verden...

Terror på ”Datadrevet” Street

Fra skremmende handlekurver til hekser: det finnes en del troll som suger all energi ut av din markedsføring og dine ressurser. Som markedsfører vet du kanskje at kun 2% av av dine besøkende legger inn nye bestillinger, samt at 25% av abonnentene dine forsvinner fra listen din hvert år, og du kjenner deg sikkert igjen i den mengden blod, svette og tårer som kreves for å gjøre om leads til lojale kunder…
 
Heldigvis finnes det en måte å redde deg fra mentale plager ved å få frem dine sterkeste datadrevne strategier. I vår infografikk veileder vi deg gjennom varulvene som fyller opp lommeboka med dine egne varer og abonnenter – og det hemmelige våpen som kommer til din redning.
 
 


Har din Halloween-ånd blitt å vekkes til live? Gi dine abonnenter en blodig Halloween, last ned vår dødsskumle pakke med gratis bilder!