APSIS ønsker flere nye kunder velkommen til deres alt-i-ett markedsføringsplattform


APSIS – en av de ledende leverandørene av markedsføringsløsninger i Norden  – ønsker flere nye kunder velkommen til deres alt-i-ett markedsføringsplattform APSIS One. Blant de nye kundene finner vi Fjordkraft, Parks and Resorts, LensWay, Tillberg Design of Sweden, Svedea, Friluftsfrämjandet og Pharma Relations.

Med tusenvis av aktive kunder i Skandinavia kjenner mange markedsførere APSIS på bakgrunn av e-postmarkedsføringsplattformen deres. Men i 2016 startet APSIS på en reise for å bistå markedsførerne i deres behov for bedre personalisering på tvers av alle digitale kanaler. Siden da har APSIS investert tungt i forskning og utvikling, og kjøpt en kundedataplattform (CDP) – tidligere kjent som Profile Cloud. Den nylige lanseringen av APSIS One er en ny milepæl på reisen. Som en alt-i-ett markedsføringsplattform lar APSIS One kundene bruke førstepartsdata til å personalisere alt fra besøk på nettsted til SMS og betalte sosiale medier.

 

 

Den nye plattformen har raskt vakt interesse hos en lang rekke Skandinaviske varemerker. 

En av de nye kundene er Fjordkraft – en nasjonal strømleverandør i Norge. Dette sier Janette Bjorøy, markedsdirektør i Fjordkraft, om APSIS:

– APSIS gir oss en plattform både for våre kundedata og kommunikasjonen med kunden – alt på ett sted. Dette vil hjelpe oss å målrette markedsføringsaktivitetene våre og gjøre kommunikasjonen med kundene mer effektiv.

Janette Bjorøy, Fjordkraft

En annen kunde er Parks and Resorts – som omfatter flere svenske opplevelsesparker som Gröna Lund, Kolmården, Furuvik og Skara Sommarland – som har brukt APSIS siden 2010. Nå har de kjøpt APSIS One for å kunne samle dataene sine på ett sted og forbedre kundereisen.

Dette sier Patrik Wiklund, Data Analytics Manager i Parks and Resorts, om APSIS:

 - Med APSIS One kan vi bli kjent med gjestene våre, og på den måten ta neste skritt mot å bygge enda bedre relasjoner med dem.

Patrik Wiklund, Parks and Resorts

Patrik Wiklund, Data Analytics Manager Parks and Resorts

LensWay – den største optikkjeden på nett i Norden – er en annen kunde som nylig har valgt å kjøpe APSIS One. Deres mål med kjøpet er å ta kommunikasjonen ett steg videre.

– For å kunne ta neste steg – og arbeide på en mer datadrevet måte mot en optimal kundereise – har vi nå valgt APSIS One som plattform for å realisere visjonen vår, sier LensWays CRM Manager Christer Orrebrink.

Christer Orrebrink, LensWay

APSIS ønsker de nye kundene velkommen og ser fram til å hjelpe dem med å gjøre ting enklere ved å tilby en altomfattende plattform, som blant annet omfatter marketing automation, personalisert e-post-markedsføring og enkel integrasjon.

 

 

Om APSIS:

APSIS skaper personlige og skalerbare markedsføringsløsninger som hjelper selskaper å nå målgruppen bedre, og skape raskere vekst. APSIS startet for mer enn 18 år siden, og foretrekkes av tusener av selskaper både i og utenfor Norden. APSIS har nærmere 300 ansatte over hele verden, med kontorer i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsinki, Oslo, København, Aarhus, Amsterdam, Hong Kong og Singapore.

 


 

For ytterligere informasjon:

Niklas Jakobsson, Head of Commercial Operations

niklas.jakobsson@apsis.com

+46 700 31 70 44