APSIS Pro for SuperOffice

APSIS Pro for SuperOffice er en enkel, men kraftfull integrasjon. Spar tid og ressurser og oppdag de mange fordelene med å integrere CRM-systemet ditt med vår løsning for e-postmarkedsføring.

Integrer salg og markedsføring

Har du noen gang tenkt på å integrere salgs- og markedsføringsaktivitetene dine i SuperOffice med arbeidsflyten for e-postmarkedsføringen din? Dette høres vel logisk ut? Ved å legge til SuperOffice-kontaktene som mottakere i APSIS-listen din vil du få umiddelbare svar i SuperOffice via våre automatiske synkroniseringsalternativer. Når noe skjer i markedsføringen din via e-post, som en ulevert e-post eller at en abonnent melder seg ut, vil du på denne måten få informasjon som viser seg umiddelbart på det aktuelle kundekortet i SuperOffice.

Styrk arbeidsflyten din

Ved å bruke funksjonene og fordelene i vår SuperOffice-integrasjon vil du forkorte og forenkle arbeidsflyten i hverdagen. Bare se for deg mulighetene ved å kunne se svarhistorikken på e-postmarkedsføringen din for hvert eneste selskap og hver enkelt kontaktperson i SuperOffice. Med vårt integrasjonsverktøy er all informasjon lett tilgjengelig og søkbar med det nyttige søkeverktøyet som gjør det mulig for deg å opprette utvalg i SuperOffice (basert på e-postresponsen i APSIS). Du har dataene dine lett tilgjengelig, noe som gjør at du kan forbedre og segmentere kampanjene dine ytterligere. Snart vil det være bare et fjernt minne å ha alle dataene dine spredt rundt på flere plattformer.

Med APSIS Pro for SuperOffice kan du:

  • Knytte SuperOffice Selections sammen med APSIS-lister for å legge kontaktpersoner i SuperOffice til i APSIS-lister.
  • Se svarhistorikken på e-postmarkedsføringen for hvert enkelt selskap og hver enkelt kontaktperson i SuperOffice.
  • Bruke søkevertøyet som gjør at du kan opprette utvalg i SuperOffice basert på en APSIS Pro e-postrespons.
  • Motta varsler i SuperOffice når en e-post ikke blir levert.

Vil du vite mer?

© APSIS International AB. Med enerett.