APSIS Pro for Microsoft Dynamics CRM

Lukk gapet mellom salg og markedsføring. Integrer APSIS Pro med Dynamics CRM for å engasjere kundene dine og øke bedriftens effektivitet.

Engasjer kundene dine

Alle vet at personlig og relevant innhold er den beste måten å engasjere kunder og potensielle kunder på. Utfordringen er å ha kundedataene fra CRM-systemet ditt tilgjengelig når du utformer markedskommunikasjonen. APSIS Pro for Dynamics CRM lukker dette gapet ved å overføre kundedataene dine til de e-postbaserte markedsføringskampanjene dine.

Denne integrasjonen gir også Dynamics CRM verdifulle data, som klikk, åpninger og event-registreringer. På denne måten blir du i stand til å segmentere kundene dine og engasjere dem med relevant innhold basert på deres interesse for dine tjenester.

Vær mer effektiv

Å fylle inn data for eksisterende og potensielle kunder i CRM-systemet er en tidkrevende oppgave som reduserer effektiviteten i teamet ditt. Med APSIS Pro for Dynamics CRM kan du eliminere en mengde manuelt arbeid ved å automatisere gjentagende oppgaver og få salgs- og markedsføringsprosessene mer strømlinjeformet. 

Opprett en arbeidsflyt som tar utgangspunkt i data fra både APSIS Pro og Dynamics CRM, eller lag dynamiske markedsføringslister som segmenterer kundene dine basert på deres respons på APSIS-produkter. Alle disse funksjonene er tilgjengelige med én pålogging som integrerer APSIS med Dynamics CRM. Og resultatet? En mer effektiv måte å håndtere kunder og potensielle kunder på.

Analyser salgs- og markedføringsinnsatsen din

Det er avgjørende at du har en klar forståelse for tidligere kampanjeresultater for å kunne optimalisere de neste salgs- og markedsføringstiltakene dine. Hvor mange kunder, potensielle kunder og ordre genererte den forrige kampanjen din? Disse spørsmålene er lette å besvare med vår Dynamics CRM-integrasjon som gjør det mulig for deg å opprette rapporter, tabeller og oversikter basert på data som er generert fra vårt APSIS-verktøy.

Dette tilbyr vi

  • En toveis integrasjon mellom APSIS Pro og Microsoft Dynamics CRM for versjonene 2011, 2013, 2015 og 2016 (inkludert både Online og On-premise)
  • Automatisert synkronisering av kontakter og potensielle kunder fra Dynamics CRM til APSIS
  • Respons fra APSIS overføres automatisk til Dynamics CRM
Transactional email for Dynamics CRM integration

APSIS Transactional Email

Ved å bruke vår APSIS Transactional Email-integrasjon vil din Dynamics CRM kunne sende en automatisert e-post fra APSIS basert på nesten alle typer data. I tillegg til dette kan du personifisere utsendelsene dine med data fra CRM-systemet med en fleksibel og brukervennlig løsning. Dette lar deg bruke data både fra standardenheter og egendefinerte enheter for å maksimere relevansen og engasjementet hos kundene dine. Bruk denne integrasjonen for å sende ut:

•   Ordrebekreftelser via e-post
•   Reservasjonsbekreftelser
•   Abonnement- eller avtalefornyelser
•   Påminnelser

Den kombinerte effektiviteten i APSIS Transactional Email og Dynamics CRM gjør det mulig for ditt CRM-system å sende relevant innhold, øke engasjement, styrke samhandling og øke inntektene for bedriften din.

    Integrert eventhåndtering

    Ved å legge alle APSIS Pro Event-dataene inn i Dynamics CRM-systemet, vil integrasjonen vår forenkle eventhåndteringen din, ved at alle deltakerdata oppdateres kontinuerlig på én enkelt plattforn.

    • Se hvem som er invitert og hvem som har mottatt en påminnelse i CRM-systemet.
    • Få oppdateringer på registreringer, avbestillinger og annen informasjon i CRM-systemet ditt, rett etter at eventdeltakerne har svart på invitasjonen.
    • Benytt eventregistreringen til å samle inn tilleggsinformasjon og bruk det i CRM-systemet ditt.
    • Legg til eventdeltakere som ikke er registrert i CRM-systemet ditt, som nye potensielle kunder eller kontakter.

    Vil du vite mer?

    © APSIS International AB. Med enerett.