Personalisering. Drevet av profiler.

Personalisering gjennom flere kommunikasjonskanaler er essensielt – men personlig tilpasning med profiler går ett skritt videre.

Hvorfor bruke profiler?

Profiler tar personalisering til neste nivå. I stedet for å tilpasse markedsføringen din basert på de besøkenes tidligere søkeatferd eller nettaktivitet, tar profilbasert markedsføring data fra en hvilken som helst kanal, lagret på deres profil for å gjøre nettsideinnholdet ditt mer relevant for dem.

Fra offline, primære datakilder, som ditt eget selskaps CRM-løsning, direkte til besøksdata fra en tredjepart; kombiner data fra alle markedsføringskanalene dine til en enkel, dynamisk kundeprofil som gir svært effektive personaliseringsmuligheter.

Hva kan du personalisere?

Med bare en enkel kodelinje vil APSIS Profile Cloud forandre nettsideinnholdet ditt (som bilder, sideelementer eller navigasjon) i sanntid. Du kan også skape målrettede pop-ups for å gi personlige meldinger og tilpasse nettinnhold til anonyme brukere!

Se hvordan Arla personaliserte sin nettside

Hvorfor stoppe nå?

Våre klienter bruker ikke bare APSIS Profile Cloud til personalisering. De fleste av dem bruker også sine kundeprofildata til å forbedre dynamisk kommunikasjon med kundene via e-post. Profilene kan også brukes til å drastisk forbedre din display-retargeting. Automatiser tilbud mot kunder som du vet har en høyere verdi.

Finn ut mer om målrettet annonsering

Flere konverteringer > Bedre kundeopplevelser > Høyere livstidsverdi

Ivrig etter å lære mer?

© APSIS International AB. Med enerett.