Effektiv målrettet annonsering med profiler

E-postmarkedsføring og nettsideannonsering er bare to av de mest vanlige metodene for målrettet annonsering.

E-post med målrettet re-targeting for forlatte handlekurver

Se for deg dette: En kjent kunde legger til et produkt i handlekurven sin, men forlater den før handelen er gjennomført. Uansett hva årsaken er, kan en relevant e-post med målrettet annonsering på riktig tidspunkt overbevise dem om å gå tilbake og gjennomføre handelen. APSIS Profile Cloud kan levere en økning i konverteringsraten på over 300 %.

Finn ut hvordan et dansk supermarked gjorde det

Nettsideannonsering: Ha virksomheten i fokus

Du har ikke alltid potensielle kunders e-postadresse, har du vel? Selv om du har det, svarer de kanskje ikke på e-postene dine. Det er her nettsideannonsering kan være veldig effektivt. Det er en flott måte å ha merkevaren din i fokus overfor kundene dine. På denne måten – når de er klare – vil de vite hvor de skal gå.

Ta kontakt med oss for å finne ut mer

Problemet med målrettet annonsering ...

... er at e-postmarkedsføring og nettsideannonsering ofte blir behandlet separat. Hvordan vet du hvilken kanal som er best for den besøkende på din side akkurat der og da?

Begynn med profildrevet målrettet annonsering

Profiler er løsningen på problemet. Når en besøkende lander på siden din, vet du umiddelbart om det er en kunde, hvor verdifull han eller hun er, og om vedkommende har respondert på e-postene dine tidligere. Dette lar deg definere den beste kanalen for målrettet annonsering for akkurat den personen, og sørger for at budskapet ditt ikke bare er relevant, men øker også sannsynligheten for at det blir lest. Ikke bare dét, men du vil også spare penger ved å skreddersy ressursbruken din til hver enkelt kundes kjøpspotensial.

Lavere anskaffelseskostnader > Redusert kundeflukt > Høyere konverteringer

APSIS Profile Cloud. Alt dette og mer.

© APSIS International AB. Med enerett.