Marketing Automation: Engasjer flere kunder

Når du har klart å spore de besøkende sin atferd på nettet, er tiden inne for å ta neste steg. Vekk større interesse hos prospektene gjennom relevante utsendelser som er automatisk utløst på bakgrunn av atferden deres på nettsiden din.

Spar ressurser og reduser kostnader

Avlast dine ressurser ved å bruke de innovative funksjonene for automatisert markedsføring i APSIS Lead til å styrke din kampanje og gjøre den mer effektiv. Vår automatiserte arbeidsflyt og formidling av rapporter med varme leads vil spare deg for både tid og energi, for ikke å nevne at de vil øke avkastningen av investeringen ved at kostnadene til Lead Management vil bli vesentlig lavere.

Kontakt våre eksperter
automatiserade utskick till dina leads

Forsterk kundeopplevelsen

Våre automatiseringsverktøy strekker seg lengre enn til bunnlinjen – de hjelper deg med å ivareta et sterkt personlig forhold til dine leads. Dermed sørger du ikke bare for at kundene kommer tilbake for å handle, men du gir dem også en bedre kundeopplevelse.

Les mer om automatisering

«Vi hadde for mange ulønnsomme kunder og falske leads før vi begynte å evaluere dem i APSIS Lead».

- Fredrik Rosvall, prosjektleder, Afriso
automation med e-post

Bygg sterke relasjoner

Er kjøperens reise mot et kjøp for lang og komplisert? Med Lead Nurturing-funksjonene i APSIS Lead kan du skreddersy meldinger til hvert enkelt prospekt gjennom denne reisen. Det vil styrke markedsføringen din, påvirke oppfatningen blant prospektene om din posisjon som ledende  og generere betraktelig flere leads. 

Skap og utvikle din kontaktbase

Strever du med å fange opp og lede prospektene gjennom en kompleks reise mot kjøp? Bruk APSIS Lead-skjemaer til å fange opp og forstå hvert enkelt mål, problem og behov i detalj. Med banebrytende enkle, men samtidig effektive funksjoner for å samle inn data, vil du skaffe deg innsikt i nye prospekter som aldri før.

Vil du høre mer om leads?

© APSIS International AB. Med enerett.