Økt konvertingsraten med gjenoppretting av handlekurver

Finn, engasjer og konverter kvalitetskunder og prospekter med funksjonen for forlatte handlekurver i APSIS Ecom, vår e-handelsløsning som øker gjenopprettingsraten og gir bedre resultater på bunnlinjen.

Hjelp kundene i kassen

76 % av alle som besøker en nettside, legger flere enheter i handlekurven, men forlater nettsiden uten faktisk å kjøpe noe. Med funksjonen for forlatte handlekurver i APSIS Ecom kan du kontakte disse besøkende, vekke deres interesse på nytt og hjelpe dem å fullføre kjøpet. I tillegg til å oppnå en høyere konverteringsrate vil du gi dem en betydelig bedre kundeopplevelse.

«Vi ser tydelig at omsetningen har økt. For oss er APSIS et aktivt verktøy til å øke salget og inspirere kundene».

- Anders Lindström, salgssjef, Turkietresor

Nå ut mens du kan!

En forlatt handlekurv betyr ikke nødvendigvis at en besøkende har bestemt seg for ikke å kjøpe noe av deg. Ofte befinner personen seg fortsatt i beslutningsprosessen, noe som betyr gode sjanser for at kjøpet likevel blir gjennomført. Det betyr også en mulighet til å innlede en samtale med kunden, noe som kan skape lønnsomhet på et helt nytt nivå.

Øk antall kunder

Visste du at gjenopprettingsprosenten til handlende som får en påminnelse per e-post er rundt 10 %? Alt som kreves er et lite puff fra deg. APSIS-løsningen for forlatte handlekurver kombinerer teknologi for automatiseringer og oppfølgingsmeldinger per e-post for å minne potensielle kunder på at de er interessert i ditt produkt og hjelper dem med å fullføre kjøpet.

Nysgjerrig? Få mer informasjon

© APSIS International AB. Med enerett.