Gjør besøkende på nettsiden din om til kunder

APSIS Ecom Browse Abandonment inviterer besøkende tilbake til nettstedet ditt ved å sende nylig sette produkter til innboksen deres. 

Gi besøkende en grunn til å komme tilbake

Ikke alle besøkende på nettstedet ditt kommer så langt som til kassen. Det er faktisk bare 2 % (i gjennomsnitt) av alle besøkende på nettstedet ditt som ender opp som betalende kunder. Men hva om du kunne gi dine besøkende en ny sjanse til å plukke opp produktene sine?

Med APSIS Ecom Browse Abandonment kan du enkelt sende personlige e-poster som viser produktene besøkende har sett på eller lagt i handlekurven, før de bestemmer seg for å forlate siden. 

 

Høyere relevans: flere konverteringer

Kundene dine forventer at du er relevant – ikke minst når du banker på innboksen deres! Studier viser at bedrifter som bruker personlig e-postmarkedsføring forbedrer kjøpsfrekvensen med inntil 14 % (og salgskonverteringer med 10 %). Men hvis du har et stort produkttilbud og en bred målgruppe, er dette lettere sagt enn gjort.  

APSIS Ecom Browse Abandonment sikrer høy relevans ved å sende e-post som matcher atferden til dine besøkende. Den lar deg utløse personlige e-poster basert på produktkategorier, så vel som spesifikke produkter, for å lede potensielle kunder tilbake til favorittproduktene sine.

 

En helintegrert opplevelse

Ikke glem integrasjonen mellom APSIS Ecom og APSIS Pro! Kombiner data fra hvordan besøkende oppfører seg på nettsiden din med data om dem i APSIS Pro, for ytterligere å forbedre og tilpasse kundereisen.  

Sulten på mer?

© APSIS International AB. Med enerett.